måndag, oktober 30, 2006

Joey? Javisst!

I fredags var Europe med Joey Tempest i spetsen i stan för konsert & signering av nya cd:n Secret society. Var givetvis på plats för att lägga vantarna på ett ex! Tyvärr velade jag för länge om att gå eller inte gå på konserten så biljetterna hann ta slut :-(





Joey och jag (som vill vara lite hemlig...):


Signerad CD:


Senast Europe var i stan för konsert var 1986, för 20 år sedan! Då signerade de The final countdown LP:n på dåvarande Skivbaren. Givet att jag var där då också och här är gobiten:


Hoppas nu bara det inte dröjer 20 år till innan nästa tillfälle att gå och se dem dyker upp...

2 kommentarer:

robin engström sa...

shit! den lille autografjägaren!

PS. filmtips:
hildebrands lite bortglömda: "on the loose"

http://www.imdb.com/title/tt0089729/

jokkur sa...

Tackar Robin! Det är precis den filmen jag kom ihåg citatet i rubriken från - men glömt titeln. On the loose it is! Såg den i aulan i 9:an om jag minns rätt...