torsdag, april 24, 2008

Oss smålänningar emellan

Har varit på skivsignering igen. Denna gång var det Hovmantorps stolthet Charlotte Perrelli som var målet, dock inte för egen räkning utan för en junior (ja, jag vet bortförklaringar...). Stod iaf där (långt fram) i kön igår kväll utanför Åhlens City i Sthlm tillsammans med en massa småtjejer. När det var min tur att köpa CD:n så slår expediten in 185:- i kassan. "Hallå där!" Säger jag. "Det stod signeringspris 165:- på webben?!" Nu ser de bakom kassan fundersamma ut, de har ju i så fall tagit liite för mkt betalt för de som var före mig. Jag ger mig dock inte som den smålänning jag är och efter de haft lite överläggning så får jag mitt "signeringspris". Rätt ska vara rätt, så det så ;-)

Nu återstod bara själva signeringen och visst var det lite (små)trevligt att prata lite med Charlotte. Hann dock inte fota ngn bra bild eftersom mitt pristjafs gjort att det köat upp sig bakom, men här kommer en liten efterbild:

Inga kommentarer: